Komunikaty i ogłoszenia

Ogłoszenie w sprawie upublicznienia oferty na realizację zadania publicznego

Ogłoszenie Burmistrza Dobrej

z dnia 19.04.2024 r. w sprawie upublicznienia oferty na realizację zadania publicznego.

W związku ze złożoną do Urzędu Miejskiego w Dobrej dnia 12.04.2024 r. ofertą na realizację zadania publicznego pt.: „Profilaktyka dla dzieci i młodzieży – żyj w świetle”, informuję,

że zgodnie z „Regulaminem przyznawania dotacji na podstawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571), na realizację zadań publicznych ze środków budżetu Gminy Dobra”, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Burmistrza Dobrej Nr RO.SO.0050.54.2021 z dnia 21.06.2021r. w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania dotacji na podstawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1057), na realizację zadań publicznych ze środków budżetu Gminy Dobra, zostały podjęte działania zmierzające do oceny celowości realizacji zadania publicznego oraz upublicznienia oferty.

Oferta zostaje zamieszczona na okres 7 dni:

1) na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
2) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.dobra24.pl,
3) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej.

Każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty może zgłosić uwagi dotyczące oferty, przekazując je osobiście do Referatu Promocji, Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra (pokój nr 22), w godzinach pracy urzędu tj. pn. 7.30-16.30, wt.-czw. 7.30-15.30, pt. 7.30-14.30, lub za pośrednictwem poczty email wysyłając na adres: zdrowie@dobra24.pl.

Oferta pt.: „Profilaktyka dla dzieci i młodzieży – żyj w świetle” na realizację zadania publicznego oraz wzór formularza zgłoszenia uwag do oferty stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia.

Pliki do pobrania

Ogłoszenie o naborze wniosków o wsparcie –...

Ogłoszenie o naborze wniosków o...

NABÓR nr FEWP.08.01-IZ.00-001/25 w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania TURKOWSKA UNIA ROZWOJU – T.U.R. na lata 2023-2027 na projekty z zakresu...

Dofinansowanie dla Kół Gospodyń Wiejskich.

Dofinansowanie dla Kół Gospodyń...

Od 24 marca 2025 r. po raz kolejny o dofinansowanie działalności statutowej mogą się ubiegać koła gospodyń wiejskich.  Organizacje te muszą być wpisane do Krajowego Rejestru...

Komunikat o zasadach przemieszczania bydła, owiec i kóz...

Komunikat o zasadach przemieszczania...

ZASADY PRZEMIESZCZANIA BYDŁA, OWIEC I KÓZ W ZWIĄZKU Z WYSTĄPIENIEM W POLSCE CHOROBY NIEBIESKIEGO JĘZYKA   1) Obszar powiatu tureckiego z wyjątkiem gmin: Brudzew i Przykona...

Dni Otwarte „Bezpieczeństwo zdrowotne–wspólna...

Dni Otwarte „Bezpieczeństwo...

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Turku pragnie poinformować, że 11 kwietnia 2025 r. na terenie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Turku odbędą się Dni Otwarte pod...

Webinarium „Jak prowadzić profil OSP na Facebooku”...

Webinarium „Jak prowadzić profil...

Druhno, druhu Chcesz dowiedzieć się, jak prowadzić dobry profil na Facebooku i docierać tym kanałem do większej liczby odbiorców, odbiorczyń? Dołącz do...

Adresy biur poselskich i senatorskich

Adresy biur poselskich i senatorskich

aktualne informacje dostępne są na stronach: https://www.senat.gov.pl/ https://www.sejm.gov.pl/

Rząd wprowadził nowe przepisy, które dotyczą...

Rząd wprowadził nowe przepisy,...

Rząd wprowadził nowe przepisy, które dotyczą wszystkich właścicieli oraz zarządców budynków. Właściciele, użytkownicy wieczyści i zarządcy budynków mają...

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2/EFRROW/RDG/2025 (nr naboru...

OGŁOSZENIE O NABORZE NR...

https://www.lgd-tur.org.pl/nabory2024/ogloszenie-o-naborze-nr-2-efrrow-rdg-2025/ OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2/EFRROW/RDG/2025...