Urząd Miejski

Burmistrz Dobrej

Burmistrz Dobrej

Burmistrz Dobrej
Tadeusz Gebler
e-mail: burmistrz@dobra24.pl
tel: 63 2799920

Do zakresu zadań Burmistrza należą :

1) jest kierownikiem urzędu,
2) jest pracodawcą w rozumieniu prawa pracy wobec pracowników urzędu i
kierowników jednostek organizacyjnych,
3) kieruje bieżącymi sprawami gminy,
4) reprezentuje gminę na zewnątrz i prowadzi negocjacje w sprawach
dotyczących gminy,
5) wydaje decyzje w indywidualnych sprawach z zakresu administracji
publicznej,
6) udziela upoważnień w sprawach należących do jego wyłącznej kompetencji,
7) zarządzanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof,
8) jest terenowym szefem obrony cywilnej,
9) jest przewodniczącym Miejsko-Gminnego Komitetu Przeciwpowodziowego,
10) burmistrz ma prawo wglądu w dokumenty sołectwa oraz wstępu do
pomieszczeń i budynków należących do sołectwa,
11) burmistrz sprawuje bezpośredni nadzór nad działalnością:
- zastępcy burmistrza w zakresie objętym pkt 2 ppkt 1)
- sekretarza
- skarbnika
- obsługi prawnej.
12) przedkłada Radzie projekty uchwał,
13) określa sposoby wykonywania uchwał Rady.

Zgłoś błąd

Nowa strona DOBRA24.pl jest w fazie testów i uzupełniania poszczególnych działów. Prosimy o wyrozumiałość oraz zachęcamy do zgłaszania wszelkich uwag i sugesti.