Komunikaty i ogłoszenia

Konsultacje Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi na 2024 rok

konsultacje

konsultacje

Ogłoszenie Burmistrza Dobrej
w sprawie konsultacji społecznych

KONSULTACJE PROGRAMU WSPÓŁPRACY GMINY DOBRA
Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA ROK 2024

Burmistrz Dobrej zaprasza wszystkich zainteresowanych do konsultacji przygotowanego projektu uchwały w sprawie uchwalenia programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024.

Dokument w wersji elektronicznej jest do pobrania na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej https://bip.dobra24.pl/ oraz na stronie www.dobra24.pl. W wersji papierowej udostępniony jest do wglądu w Referacie Promocji, Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Dobrej (pok. nr 17 i 22, I piętro).

Uwagi można składać osobiście w Referacie Promocji Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Dobrej (pok. nr 17 i 22 I piętro), za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: um@dobra24.pl, albo za pośrednictwem poczty na adres: Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, w terminie od dnia   01.08.2023 r. do dnia 25.08.2023 r.

Pliki do pobrania

  • Ogłoszenie wyniku konsultacji społecznych - 247.26kB Pobierz Czytaj
  • Protokół przebiegu konsultacji - 700.47kB Pobierz Czytaj
  • Ogłoszenie - 195.26kB Pobierz Czytaj
  • Zarządzenie Nr RO. 0050.35.2023 Burmistrza Dobrej z dnia... - 312.33kB Pobierz Czytaj
  • załącznik nr 1 do zarządzenia Nr RO. 0050.35.2023 Burmistrza... - 334.02kB Pobierz Czytaj
  • załącznik nr 2 do zarządzenia Nr RO. 0050.35.2023 Burmistrza... - 316.18kB Pobierz Czytaj
Ogłoszenie w sprawie upublicznienia oferty na...

Ogłoszenie w sprawie upublicznienia...

Ogłoszenie Burmistrza Dobrej z dnia 19.04.2024 r. w sprawie upublicznienia oferty na realizację zadania publicznego. W związku ze złożoną do Urzędu Miejskiego w Dobrej dnia 12.04.2024...

Informacja o wywieszeniu wykazu nieruchomości

Informacja o wywieszeniu wykazu...

Działając na podstawie art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami Burmistrz Dobrej informuje, iż na okres 21 dni tj. w terminie od 09.04.2024 r. do dnia...

Informacja o wywieszeniu listy osób

Informacja o wywieszeniu listy osób

Burmistrz Dobrej informuje o wywieszeniu listy osób zakwalifikowanych do zawarcia umowy najmu lokalu na czas nieokreślony. Lista znajduje się na tablicy ogłoszeń znajdującej się w...

Koła gospodyń wiejskich mogą się ubiegać o wsparcie...

Koła gospodyń wiejskich mogą się...

Od 25 marca 2024 r. koła gospodyń wiejskich wpisane do Krajowego Rejestru Kół Gospodyń Wiejskich mogą składać w biurach powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa...

Od kwietnia zmiany w programie „Czyste Powietrze”

Od kwietnia zmiany w programie...

Wprowadzenie obowiązku wyboru pomp ciepła oraz kotłów zgazowujących drewno i kotłów na pellet tylko z tych wpisanych na listę zielonych urządzeń...

Informacja o wywieszeniu projektu listy osób

Informacja o wywieszeniu projektu...

Burmistrz Dobrej informuje o wywieszeniu projektu listy osób zakwalifikowanych do zawarcia umowy najmu lokalu na czas nieokreślony. Lista znajduje się na tablicy ogłoszeń znajdującej...

Wnioski o pomoc suszową

Wnioski o pomoc suszową

Burmistrz Dobrej przypomina, że do 15.03.2024 r. można składać do Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wnioski o udzielenie pomocy finansowej producentowi rolnemu, w którego...