Komunikaty i ogłoszenia

Informacja o przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości gminnej

Wyciąg z ogłoszenia o przetargu

zgodnie z § 6 ust. 5a Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. 2021, poz. 2213).

Burmistrz Dobrej ogłasza czwarty przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości gminnej:

  1. Oznaczenie nieruchomości: nieruchomość gruntowa oznaczona numerem
    ewid. 6/6 o pow. 0,4797 ha, położona w obrębie Rzymsko, gm. Dobra, zabudowana budynkiem po byłej szkole podstawowej o pow. użytkowej 177,50 m2.
    Dla ww. działki w Sądzie Rejonowym w Turku – V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzona jest księga wieczysta nr KN1T/00031783/7.
  2. Nieruchomość przeznaczona jest do sprzedaży w drodze przetargu ustnego nieograniczonego.
  3. Cena wywoławcza: 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Do ceny sprzedaży ustalonej w przetargu zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami o podatku od towarów i usług.
  4. Termin i miejsce przetargu: 19.04.2023 r. o godz. 1000 w sali posiedzeń nr 13 Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra.
  5. Wysokość wadium: 8 000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
    Kwota wadium musi wpłynąć na konto urzędu (Bank Spółdzielczy Malanów O/Dobra 86 8557 0009 0300 0172 2003 0011) do dnia 13.04.2023 r.
  6. Informacja o miejscu wywieszenia i publikacji ogłoszenia o przetargu: ogłoszenie o przetargu wywieszone zostało na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, a ponadto dostępne jest na stronie internetowej urzędu www.dobra24.pl i w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie bip.dobra24.pl.
  7. Dane teleadresowe, pod którymi można uzyskać szczegółowe informacje: informacji na temat przetargu udziela się w Urzędzie Miejskim w Dobrej - pokój nr 9 lub telefonicznie pod numerem 63 279 99 26.

Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler

Informacja o wywieszeniu wykazu nieruchomości

Informacja o wywieszeniu wykazu...

Działając na podstawie art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami Burmistrz Dobrej informuje, iż na okres 21 dni tj. w terminie od 09.04.2024 r. do dnia...

Informacja o wywieszeniu listy osób

Informacja o wywieszeniu listy osób

Burmistrz Dobrej informuje o wywieszeniu listy osób zakwalifikowanych do zawarcia umowy najmu lokalu na czas nieokreślony. Lista znajduje się na tablicy ogłoszeń znajdującej się w...

Koła gospodyń wiejskich mogą się ubiegać o wsparcie...

Koła gospodyń wiejskich mogą się...

Od 25 marca 2024 r. koła gospodyń wiejskich wpisane do Krajowego Rejestru Kół Gospodyń Wiejskich mogą składać w biurach powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa...

Od kwietnia zmiany w programie „Czyste Powietrze”

Od kwietnia zmiany w programie...

Wprowadzenie obowiązku wyboru pomp ciepła oraz kotłów zgazowujących drewno i kotłów na pellet tylko z tych wpisanych na listę zielonych urządzeń...

Informacja o wywieszeniu projektu listy osób

Informacja o wywieszeniu projektu...

Burmistrz Dobrej informuje o wywieszeniu projektu listy osób zakwalifikowanych do zawarcia umowy najmu lokalu na czas nieokreślony. Lista znajduje się na tablicy ogłoszeń znajdującej...

Wnioski o pomoc suszową

Wnioski o pomoc suszową

Burmistrz Dobrej przypomina, że do 15.03.2024 r. można składać do Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wnioski o udzielenie pomocy finansowej producentowi rolnemu, w którego...