Komunikaty i ogłoszenia

Zarządzenie Burmistrza Dobrej w sprawie sporządzenia i ogłoszenia wykazu obejmującego nieruchomości przeznaczone do oddania w użyczenie na czas nieoznaczony.

Zarządzenie

Nr RO.SO.0050.22.2021

Burmistrza Dobrej

z dnia 26 lutego 2021 r.

 

w sprawie sporządzenia i ogłoszenia wykazu obejmującego nieruchomości przeznaczone do oddania w użyczenie na czas nieoznaczony.

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 ze zm.) w związku z art. 35 ust.1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1990 ze zm.) zarządza się, co następuje:

 

§1

  1. Podaje się do publicznej wiadomości wykaz obejmujący nieruchomości położone w obrębie Długa Wieś, gm. Dobra, oznaczone w rejestrze gruntów numerami ewidencyjnymi działek: 497/5, o powierzchni 2,3076 ha oraz 574 o powierzchni 2,83 ha, przeznaczone do oddania w użyczenie na czas nieoznaczony, szczegółowo opisane w załączniku do niniejszego zarządzenia.
  2. Wykaz, o którym mowa w ust. 1, podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej oraz na tablicy ogłoszeń sołectwa Długa Wieś, od dnia 2 marca 2021 r., na okres 21 dni,
  3. Informację o wywieszeniu wykazu podaje się do publicznej wiadomości przez ogłoszenie w prasie lokalnej - Echo Turku oraz na stronie internetowej Urzędu: http://dobra24.pl, a także w Biuletynie Informacji Publicznej: http://dobra.nowoczesnagmina.pl.

 

§ 2

Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Dobrej.

 

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Burmistrz Dobrej

/-/ Tadeusz Gebler

 

Pliki do pobrania

Ogłoszenie w sprawie upublicznienia oferty na...

Ogłoszenie w sprawie upublicznienia...

Ogłoszenie Burmistrza Dobrej z dnia 19.04.2024 r. w sprawie upublicznienia oferty na realizację zadania publicznego. W związku ze złożoną do Urzędu Miejskiego w Dobrej dnia 12.04.2024...

Informacja o wywieszeniu wykazu nieruchomości

Informacja o wywieszeniu wykazu...

Działając na podstawie art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami Burmistrz Dobrej informuje, iż na okres 21 dni tj. w terminie od 09.04.2024 r. do dnia...

Informacja o wywieszeniu listy osób

Informacja o wywieszeniu listy osób

Burmistrz Dobrej informuje o wywieszeniu listy osób zakwalifikowanych do zawarcia umowy najmu lokalu na czas nieokreślony. Lista znajduje się na tablicy ogłoszeń znajdującej się w...

Koła gospodyń wiejskich mogą się ubiegać o wsparcie...

Koła gospodyń wiejskich mogą się...

Od 25 marca 2024 r. koła gospodyń wiejskich wpisane do Krajowego Rejestru Kół Gospodyń Wiejskich mogą składać w biurach powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa...

Od kwietnia zmiany w programie „Czyste Powietrze”

Od kwietnia zmiany w programie...

Wprowadzenie obowiązku wyboru pomp ciepła oraz kotłów zgazowujących drewno i kotłów na pellet tylko z tych wpisanych na listę zielonych urządzeń...

Informacja o wywieszeniu projektu listy osób

Informacja o wywieszeniu projektu...

Burmistrz Dobrej informuje o wywieszeniu projektu listy osób zakwalifikowanych do zawarcia umowy najmu lokalu na czas nieokreślony. Lista znajduje się na tablicy ogłoszeń znajdującej...

Wnioski o pomoc suszową

Wnioski o pomoc suszową

Burmistrz Dobrej przypomina, że do 15.03.2024 r. można składać do Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wnioski o udzielenie pomocy finansowej producentowi rolnemu, w którego...