Szanowni Państwo,
Gmina Dobra w dniu 31 grudnia br. zakończy pierwszy z etapów jednego z największych projektów społecznych pn. „Usługi indywidualnego transportu door to door w Gminie Dobra”.
Projekt rozpoczął się 1 kwietnia 2021 r. i został sfinansowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach konkursu grantowego Działania 2.8 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) na lata 2014-2020.
Mieszkańcy naszej gminy mogli korzystać z całkowicie bezpłatnego transportu w celach zdrowotnych, zawodowych, edukacyjnych oraz w celu aktywizacji społecznej przez okres 21 miesięcy. W okresie realizacji projektu, z usług darmowego transportu skorzystało blisko 160 osób mających trwałe lub czasowe problemy z mobilnością.
Gmina Dobra będzie kontynuować realizację projektu dotyczącego usług transportowych dla mieszkańców przez kolejne 22 miesiące - tj. do 31.10.2024 r.
Od dnia 1 stycznia 2023 r., w celu pokrycia części kosztów transportu wprowadzona będzie częściowa odpłatność - zgodnie z taryfą opłat stanowiącą Załącznik nr 4 do Regulaminu świadczenia usług transportowych door to door przez Gminę Dobra.
Zapewniamy jednocześnie, że zaproponowane stawki są znacznie niższe niż realne koszty związane ze świadczeniem usług transportowych.