Gminny Program Rewitalizacji Gminy Dobra

Komitet Rewitalizacji

"Komitet Rewitalizacji stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami Gminy Dobra w sprawach dotyczących przygotowania, prowadzenia i oceny rewitalizacji oraz pełni funkcję opiniodawczo-doradczą Burmistrza Dobrej."

W wyniku przeprowadzonego naboru na Członków Komitetu Rewitalizacji, Burmistrz Dobrej w drodze zarządzenia powołał Komitet Rewitalizacji Gminy Dobra.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zarządzenie nr RO.0050.70.2025
Burmistrza Dobrej
z dnia 22.09.2025 r.

w sprawie powołania Komitetu Rewitalizacji Gminy Dobra

Na podstawie art. 7 ust. 4 ustawy z dnia 9 października 215 r. o rewitalizacji  (Dz. U. z 2024 r. poz. 278) oraz § 6 ust. 1 regulaminu określającego zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji przyjętego uchwałą nr XII/65/2025 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji, zarządza się co następuje

§ 1. Powołuję się Komitet Rewitalizacji w składzie:

  1. Monika Kosobudzka – Wesołowska - przedstawiciel mieszkańców obszaru rewitalizacji,
  2. Alina Pawłowska - przedstawiciel mieszkańców obszaru rewitalizacji,
  3. Emilia Zagozda - przedstawiciel mieszkańców obszaru rewitalizacji,
  4. Magdalena Kosowska - przedstawiciel mieszkańców obszaru rewitalizacji,
  5. Marek Świętochowski - przedstawiciel mieszkańców gminy spoza obszaru rewitalizacji,
  6. Tomasz Gil - przedstawiciel organizacji pozarządowych, organizacji społecznych, grup nieformalnych działających na terenie Gminy Dobra,
  7. Jacek Gajewski -  przedstawiciel organizacji pozarządowych, organizacji społecznych, grup nieformalnych działających na terenie Gminy Dobra,
  8. Sławomir Adamiak -  przedstawiciel podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą na terenie obszaru rewitalizacji;
  9. Karol Kuszczyński - przedstawiciel podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą na terenie obszaru rewitalizacji;
  10. Przemysław Tomczak - przedstawiciel Urzędu Miejskiego w Dobrej,
  11. Katarzyna Antosik - przedstawiciel Urzędu Miejskiego w Dobrej,
  12. Agnieszka Serafińska - przedstawiciel Urzędu Miejskiego w Dobrej,
  13. Tomasz Rosiński - przedstawiciel Rady Miejskiej w Dobrej,
  14. Dariusz Rusin - przedstawiciel Rady Miejskiej w Dobrej.

§ 2. Zasady działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Dobra precyzuje regulamin określający zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji stanowiący załącznik do uchwały nr XII/65/2025 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Zastępcy Burmistrza Dobrej.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler

Pliki do pobrania

  • Zarządzenie RO.0050.70.2025 z dnia 22.09.2025 r. w sprawie... - 401.82kB Pobierz Czytaj
  • Uchwała ws. zasad wyznaczania składu oraz zasad działania... - 786.42kB Pobierz Czytaj

Galeria

Brak nazwy