"Komitet Rewitalizacji stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami Gminy Dobra w sprawach dotyczących przygotowania, prowadzenia i oceny rewitalizacji oraz pełni funkcję opiniodawczo-doradczą Burmistrza Dobrej."
W wyniku przeprowadzonego naboru na Członków Komitetu Rewitalizacji, Burmistrz Dobrej w drodze zarządzenia powołał Komitet Rewitalizacji Gminy Dobra.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zarządzenie nr RO.0050.70.2025
Burmistrza Dobrej
z dnia 22.09.2025 r.
w sprawie powołania Komitetu Rewitalizacji Gminy Dobra
Na podstawie art. 7 ust. 4 ustawy z dnia 9 października 215 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024 r. poz. 278) oraz § 6 ust. 1 regulaminu określającego zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji przyjętego uchwałą nr XII/65/2025 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji, zarządza się co następuje
§ 1. Powołuję się Komitet Rewitalizacji w składzie:
- Monika Kosobudzka – Wesołowska - przedstawiciel mieszkańców obszaru rewitalizacji,
- Alina Pawłowska - przedstawiciel mieszkańców obszaru rewitalizacji,
- Emilia Zagozda - przedstawiciel mieszkańców obszaru rewitalizacji,
- Magdalena Kosowska - przedstawiciel mieszkańców obszaru rewitalizacji,
- Marek Świętochowski - przedstawiciel mieszkańców gminy spoza obszaru rewitalizacji,
- Tomasz Gil - przedstawiciel organizacji pozarządowych, organizacji społecznych, grup nieformalnych działających na terenie Gminy Dobra,
- Jacek Gajewski - przedstawiciel organizacji pozarządowych, organizacji społecznych, grup nieformalnych działających na terenie Gminy Dobra,
- Sławomir Adamiak - przedstawiciel podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą na terenie obszaru rewitalizacji;
- Karol Kuszczyński - przedstawiciel podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą na terenie obszaru rewitalizacji;
- Przemysław Tomczak - przedstawiciel Urzędu Miejskiego w Dobrej,
- Katarzyna Antosik - przedstawiciel Urzędu Miejskiego w Dobrej,
- Agnieszka Serafińska - przedstawiciel Urzędu Miejskiego w Dobrej,
- Tomasz Rosiński - przedstawiciel Rady Miejskiej w Dobrej,
- Dariusz Rusin - przedstawiciel Rady Miejskiej w Dobrej.
§ 2. Zasady działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Dobra precyzuje regulamin określający zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji stanowiący załącznik do uchwały nr XII/65/2025 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Zastępcy Burmistrza Dobrej.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler



