Gminny Program Rewitalizacji Gminy Dobra

NABÓR NA CZŁONKÓW KOMITETU REWITALIZACJI

Burmistrz Dobrej ogłasza nabór członków do Komitetu Rewitalizacji.

Komitet Rewitalizacji stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami Gminy Dobra w sprawach dotyczących przygotowania, prowadzenia i oceny rewitalizacji oraz pełni funkcję opiniodawczo-doradczą Burmistrza Dobrej, w sprawach dotyczących Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Dobra do roku 2030.

Zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji określa uchwała nr XII/65/2024 Rady Miejskiej
w Dobrej z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.

Nabór członków do Komitetu prowadzony będzie w terminie od 21.08.2025 r. do 19.09.2025 r.

Zgłoszeń kandydatów na członków Komitetu Rewitalizacji dokonuje się poprzez złożenie wypełnionego formularza, stanowiącego załącznik nr 2 do Zarządzenia nr RO.0050.59.2025 Burmistrza Dobrej z dnia 20.08.2025 r. w sprawie ogłoszenia naboru na członków Komitetu Rewitalizacji Gminy Dobra, dostępnego w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej https://bip.dobra24.pl/ , na stronie internetowej Gminy Dobra https://www.dobra24.pl/, oraz w Urzędzie Miejskim w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra.

Wypełniony formularz należy złożyć w formie papierowej lub elektronicznej do dnia 19.09.2025 r. (decyduje data wpływu do Urzędu):

a) osobiście w siedzibie Urzędu w godzinach: pn. 7:30- 16:30, wt.-czw. 7:30-15:30, pt. 7:30-14:30;
b) drogę elektroniczną poprzez: e-mail na adres: um@dobra24.pl; ePUAP: /xuf5vs998e/SkrytkaESP;
e-Doręczenia: AE:PL-84101-51126-GDJTC-25.
c) drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miejski w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra.

Nie będą rozpatrywane zgłoszenia:

-              niepodpisane;
-              złożone w innym terminie niż wyznaczony;
-              przesłane w innej formie niż poprzez formularz zgłoszenia.

Informacja o wynikach naboru członków do Komitetu Rewitalizacji zostanie umieszczona po jego zakończeniu na stronie internetowej Gminy Dobra, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej.

Pliki do pobrania

  • Zarządzenie RO.0050.59.2025 Burmistrza Dobrej ws. ogłoszenia naboru - 1.21MB Pobierz Czytaj
  • Formularz zgłoszenia - 18.73kB Pobierz
  • Uchwała ws. zasad wyznaczania składu oraz zasad działania... - 786.42kB Pobierz Czytaj
  • Informacja o wynikach naboru - 334.72kB Pobierz Czytaj

Galeria

Brak nazwy