OGŁOSZENIE
Konsultacje społeczne projektu uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji
Na podstawie art. 6 ust. 2 oraz art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz.U. z 2021 r. poz. 485, 28, 1688) Burmistrz Dobrej zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego oraz obszaru rewitalizacji. Konsultacje zostaną przeprowadzone w dniach od 16 stycznia 2024 r. do 20 lutego 2024 r. Pisemne uwagi, opinie i wnioski mieszkańców należy zgłaszać na formularzu do Urzędu Miejskiego w Dobrej, zeskanowane pocztą elektroniczną na adres: um@dobra24.pl.
Uwagi do projektu uchwały oraz do diagnozy będzie można złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 20 lutego 2024 roku w postaci:
- papierowej przesłanej na adres Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra (na załączonym druku), lub złożonej osobiście w Urzędzie Miejskim w Dobrej (na załączonym druku),
- elektronicznej zgłaszanej na formularzu uwag, opinii i wniosków do Urzedu Miejskiego w Dobrej, zeskanowane pocztą elektroniczną na adres: um@dobra24.pl lub za pomocą formularza zamieszczonego na stronie internetowej przy projekcie uchwały https://forms.gle/Y253CMkEi3f33DZa7
Pozostałymi formami konsultacji społecznych będą:
- spotkanie konsultacyjne z mieszkańcami, przedsiębiorcami, organizacjami pozarządowymi i pozostałymi zainteresowanymi osobami w dniu 24.01.2024 r., o godzinie 11.00 w Centrum Kultury w Dobrej.
- zbieranie uwag podczas warsztatów online prowadzonych w aplikacji Google Meet w dniu 29.01.2024 r. w godzinach od 14.30 do 16.30, w przypadku zainteresowania udziałem prosimy o zgłaszanie udziału poprzez formularz online -https://forms.gle/ajVS2bpEry1DCfk6A
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie 33 300 30 43 lub mailowo pisząc na adres rewitalizacja@kreatus.eu.