Dobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w DobrejDobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrej
pl. Wojska Polskiego 10
tel.: 63 279 90 11
e-mail: um@dobra24.pl

Rekrutacja do Żłobka Samorządowego w Dobrej

Rozpoczęło sie postępowanie rekrutacyjne prowadzone w celu wyłonienia grupy dzieci, która rozpocznie udział w Projekcie "Stawiamy na dobry start!" z dniem 1 września 2021 r.

Postępowanie rekrutacyjne obejmuje następujące terminy:

  1. Składanie w Żłobku Samorządowym w Dobrej Kart zgłoszenia do Żłobka wraz z wszystkimi załącznikami  (wymagane niniejszym regulaminem oświadczenia i zaświadczenia) można dostarczyć w terminie do 30.06.2021 r.
  2. Ogłoszenie wyników rekrutacji przewiduje się w terminie 16.07.2021 r.
  3. Rodzice/opiekunowie prawni zainteresowani uczęszczaniem dziecka do Żłobka po 1 września 2021 r. mogą składać dokumenty rekrutacyjne w każdym czasie w celu wpisania ich na listy rezerwowe.

    Dokumenty rekrutacyjne, (dostepne jako załączniki pod niniejszym ogłoszeniem) można złożyć osobiście w Żłobku Samorządowym w Dobrej w godzinach pracy Żłobka lub przesłać pocztą tradycyjną na adres:

Żłobek Samorządowy w Dobrej

Długa Wieś 28C

62-730 Dobra

Dodatkowe informacje dostepne są w REGULAMINIE REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE „Stawiamy na dobry start !”, który jest dołaczony do niniejszego ogłoszenia.

 

 

Pliki do pobrania

  • Regulamin rekrutacji i zasady uczestnictwa w programie. - 91.01kB Pobierz
  • Załącznik do karty zgłoszenia - Oświadczenia - 74.58kB Pobierz
  • Załącznik nr 2 do regulaminu - Rezygnacja z udziału w projekcie. - 66.27kB Pobierz
  • Załącznik nr 1 do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie. - 69.69kB Pobierz
  • Zarządzenie o regulaminie rekrutacji. - 76.69kB Pobierz

Powyższa informacja pochodzi ze strony www.dobra24.pl
© Dobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrej