Komunikaty i ogłoszenia

Ogłoszenie w sprawie upublicznienia oferty na realizację zadania publicznego

Ogłoszenie Burmistrza Dobrej

z dnia 19.04.2024 r. w sprawie upublicznienia oferty na realizację zadania publicznego.

W związku ze złożoną do Urzędu Miejskiego w Dobrej dnia 12.04.2024 r. ofertą na realizację zadania publicznego pt.: „Profilaktyka dla dzieci i młodzieży – żyj w świetle”, informuję,

że zgodnie z „Regulaminem przyznawania dotacji na podstawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571), na realizację zadań publicznych ze środków budżetu Gminy Dobra”, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Burmistrza Dobrej Nr RO.SO.0050.54.2021 z dnia 21.06.2021r. w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania dotacji na podstawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1057), na realizację zadań publicznych ze środków budżetu Gminy Dobra, zostały podjęte działania zmierzające do oceny celowości realizacji zadania publicznego oraz upublicznienia oferty.

Oferta zostaje zamieszczona na okres 7 dni:

1) na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
2) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.dobra24.pl,
3) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej.

Każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty może zgłosić uwagi dotyczące oferty, przekazując je osobiście do Referatu Promocji, Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra (pokój nr 22), w godzinach pracy urzędu tj. pn. 7.30-16.30, wt.-czw. 7.30-15.30, pt. 7.30-14.30, lub za pośrednictwem poczty email wysyłając na adres: zdrowie@dobra24.pl.

Oferta pt.: „Profilaktyka dla dzieci i młodzieży – żyj w świetle” na realizację zadania publicznego oraz wzór formularza zgłoszenia uwag do oferty stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia.

Pliki do pobrania

DZIEŃ OTWARTY ZUOK „ORLI STAW”

DZIEŃ OTWARTY ZUOK „ORLI STAW”

W sobotę 11 maja z okazji 20-lecia członkostwa Polski w Unii Europejskiej, zapraszamy na Dzień Otwarty Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych "Orli Staw". W godzinach od...

Informacja o wywieszeniu wykazu nieruchomości

Informacja o wywieszeniu wykazu...

Działając na podstawie art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami Burmistrz Dobrej informuje, iż na okres 21 dni tj. w terminie od 09.04.2024 r. do dnia...

Informacja o wywieszeniu listy osób

Informacja o wywieszeniu listy osób

Burmistrz Dobrej informuje o wywieszeniu listy osób zakwalifikowanych do zawarcia umowy najmu lokalu na czas nieokreślony. Lista znajduje się na tablicy ogłoszeń znajdującej się w...

Koła gospodyń wiejskich mogą się ubiegać o wsparcie...

Koła gospodyń wiejskich mogą się...

Od 25 marca 2024 r. koła gospodyń wiejskich wpisane do Krajowego Rejestru Kół Gospodyń Wiejskich mogą składać w biurach powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa...

Od kwietnia zmiany w programie „Czyste Powietrze”

Od kwietnia zmiany w programie...

Wprowadzenie obowiązku wyboru pomp ciepła oraz kotłów zgazowujących drewno i kotłów na pellet tylko z tych wpisanych na listę zielonych urządzeń...

Informacja o wywieszeniu projektu listy osób

Informacja o wywieszeniu projektu...

Burmistrz Dobrej informuje o wywieszeniu projektu listy osób zakwalifikowanych do zawarcia umowy najmu lokalu na czas nieokreślony. Lista znajduje się na tablicy ogłoszeń znajdującej...

Wnioski o pomoc suszową

Wnioski o pomoc suszową

Burmistrz Dobrej przypomina, że do 15.03.2024 r. można składać do Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wnioski o udzielenie pomocy finansowej producentowi rolnemu, w którego...