Komunikaty i ogłoszenia

Nabór wniosków dla przedsiębiorców w ramach Funduszu na Rzecz Sprawiedliwej Transformacji

Szanowni Państwo,

1 czerwca ruszył nabór wniosków w ramach Działania 10.02 Wsparcie inwestycji w MŚP i dużych przedsiębiorstwach z Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021-2027).

Nabór uwzględnia dwie ścieżki wsparcia:

1) w ramach pomocy de minimis - 70% dofinansowania kosztów kwalifikowanych. Szczegóły naboru https://wrpo.wielkopolskie.pl/nabory/442   

2) w ramach regionalnej pomocy inwestycyjnej – od 35% do 45% dofinansowania kosztów kwalifikowanych. Szczegóły naboru https://wrpo.wielkopolskie.pl/nabory/443

Wsparciem zostaną objęte projekty dot. m.in.: automatyzacji procesów przemysłowych, unowocześniania procesów produkcyjnych, wprowadzania rozwiązań cyfryzacyjnych, ulepszania dotychczasowych produktów/usług lub wprowadzania nowych przyjaznych dla środowiska produktów/usług!

Projekt musi być zlokalizowany na terenie Wielkopolski Wschodniej (miasto Konin, powiat: koniński, słupecki, turecki, kolski).

Nabór wniosków trwa od 1 czerwca 2023 do 31 sierpnia 2023 r.

Dodatkowych informacji w sprawie konkursu udzielają:

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich dla Wielkopolski.
e-mail: pifew@arrkonin.org.pl, tel. 63 249 31 02

Aneta Majewska – Specjalista ds. informacji i promocji w Instytucji Pośredniczącej.
tel.: 63 2450 30 95 wew. 49, kom: 693 457 684, e-mail: anetamajewska@arrkonin.org.pl.

Edyta Kasprzak-Škvrna - Koordynator Obszaru ds. wdrażania FST.
tel.: 63 245-30-95 wew. 32, kom: 695-662-262, e-mail: edyta.kasprzak@arrkonin.org.pl

Ogłoszenie w sprawie upublicznienia oferty na...

Ogłoszenie w sprawie upublicznienia...

Ogłoszenie Burmistrza Dobrej z dnia 19.04.2024 r. w sprawie upublicznienia oferty na realizację zadania publicznego. W związku ze złożoną do Urzędu Miejskiego w Dobrej dnia 12.04.2024...

Informacja o wywieszeniu wykazu nieruchomości

Informacja o wywieszeniu wykazu...

Działając na podstawie art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami Burmistrz Dobrej informuje, iż na okres 21 dni tj. w terminie od 09.04.2024 r. do dnia...

Informacja o wywieszeniu listy osób

Informacja o wywieszeniu listy osób

Burmistrz Dobrej informuje o wywieszeniu listy osób zakwalifikowanych do zawarcia umowy najmu lokalu na czas nieokreślony. Lista znajduje się na tablicy ogłoszeń znajdującej się w...

Koła gospodyń wiejskich mogą się ubiegać o wsparcie...

Koła gospodyń wiejskich mogą się...

Od 25 marca 2024 r. koła gospodyń wiejskich wpisane do Krajowego Rejestru Kół Gospodyń Wiejskich mogą składać w biurach powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa...

Od kwietnia zmiany w programie „Czyste Powietrze”

Od kwietnia zmiany w programie...

Wprowadzenie obowiązku wyboru pomp ciepła oraz kotłów zgazowujących drewno i kotłów na pellet tylko z tych wpisanych na listę zielonych urządzeń...

Informacja o wywieszeniu projektu listy osób

Informacja o wywieszeniu projektu...

Burmistrz Dobrej informuje o wywieszeniu projektu listy osób zakwalifikowanych do zawarcia umowy najmu lokalu na czas nieokreślony. Lista znajduje się na tablicy ogłoszeń znajdującej...

Wnioski o pomoc suszową

Wnioski o pomoc suszową

Burmistrz Dobrej przypomina, że do 15.03.2024 r. można składać do Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wnioski o udzielenie pomocy finansowej producentowi rolnemu, w którego...