Komunikaty i ogłoszenia

Komunikat Burmistrza Dobrej z dnia 3 listopada 2020r. o zmianie zasad funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Dobrej.

Komunikat Burmistrza Dobrej

z dnia 3 listopada 2020r.

o zmianie zasad funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Dobrej.

Wykonując dyspozycję wynikającą z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020 r. zmieniającego
rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem
stanu epidemii, oraz z uwagi na konieczność zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19,
Burmistrz Dobrej wprowadza:

ograniczenie wizyt klientów w Urzędzie Miejskim od 3listopada 2020r. do odwołania

Możliwość poruszania się interesantów po siedzibie Urzędu Miejskiego zostaje ograniczona do
Biura Obsługi Klientów oraz kasy na parterze budynku.

Na terenie Biura Obsługi Klienta i kasy obowiązuje nakaz:

- noszenia maseczek zakrywających nos i usta,

- utrzymania dystansu społecznego 1,5m,

- dezynfekcji rąk.

W związku z powyższym wszystkich mieszkańców prosimy o ograniczenie wizyt w Urzędzie do niezbędnego
minimum. W razie konieczności załatwienia pilnych spraw zalecam kontaktowanie poprzez alternatywne
drogi komunikacji, tj.:

- e PUAP (Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej) – aby z niej skorzystać trzeba mieć
Profil Zaufany. Założenie go zajmie chwilę każdemu, kto korzysta z bankowości   jeśli jest wymagane osobiste
potwierdzenie Profilu Zaufanego to można tego dokonać w Biurze Obsługi Klienta naszego Urzędu.

-telefonicznie – tel. nr 63 2799011,

-drogą mailową – na adres um@dobra24.pl.

W celu zapewnienia pomocy obywatelom nadal będą realizowane wszystkie zadania samorządu gminnego,
a w szczególności sprawy z  zakresu:

1) rejestracji stanu cywilnego,  kontakt: tel. nr 63 2799924, email : usc@dobra24.pl,

2) ewidencji ludności i dowodów osobistych, kontakt: tel. nr 63 2799930, e-mail ewidencja@dobra24.pl,

3) założenia, zawieszenia, zmiany lub wykreślenia wpisu z Centralnej Ewidencji  i Informacji
o Działalności Gospodarczej, kontakt: tel. nr 63 2799930, e-mail ewidencja@dobra24.pl,

3) decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, kontakt: tel. nr 63 2799935, e-mail zp@dobra24.pl,

4) decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, tel. nr 63 2799935, e-mail planowanie@dobra24.pl,

5) decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów, kontakt: tel. nr 63 2799927, e-mail nieruchomosci@dobra24.pl,

UWAGA: w Urzędzie Miejskim w Dobrej pozostaje możliwość dokonywania wpłat w kasie, gdyż dla niektórych
z Państwa jest to jedyna metoda zapłaty. Jednocześnie zwracam się z prośbą aby wszelkich płatności
dokonywać zdalnie lub w banku, a płatności w Urzędzie wykonywać kartą.

 

                                                                                                                                              Burmistrz Dobrej

                                                                                                                                            /-/ Tadeusz Gebler

Ogłoszenie w sprawie upublicznienia oferty na...

Ogłoszenie w sprawie upublicznienia...

Ogłoszenie Burmistrza Dobrej z dnia 19.04.2024 r. w sprawie upublicznienia oferty na realizację zadania publicznego. W związku ze złożoną do Urzędu Miejskiego w Dobrej dnia 12.04.2024...

Informacja o wywieszeniu wykazu nieruchomości

Informacja o wywieszeniu wykazu...

Działając na podstawie art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami Burmistrz Dobrej informuje, iż na okres 21 dni tj. w terminie od 09.04.2024 r. do dnia...

Informacja o wywieszeniu listy osób

Informacja o wywieszeniu listy osób

Burmistrz Dobrej informuje o wywieszeniu listy osób zakwalifikowanych do zawarcia umowy najmu lokalu na czas nieokreślony. Lista znajduje się na tablicy ogłoszeń znajdującej się w...

Koła gospodyń wiejskich mogą się ubiegać o wsparcie...

Koła gospodyń wiejskich mogą się...

Od 25 marca 2024 r. koła gospodyń wiejskich wpisane do Krajowego Rejestru Kół Gospodyń Wiejskich mogą składać w biurach powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa...

Od kwietnia zmiany w programie „Czyste Powietrze”

Od kwietnia zmiany w programie...

Wprowadzenie obowiązku wyboru pomp ciepła oraz kotłów zgazowujących drewno i kotłów na pellet tylko z tych wpisanych na listę zielonych urządzeń...

Informacja o wywieszeniu projektu listy osób

Informacja o wywieszeniu projektu...

Burmistrz Dobrej informuje o wywieszeniu projektu listy osób zakwalifikowanych do zawarcia umowy najmu lokalu na czas nieokreślony. Lista znajduje się na tablicy ogłoszeń znajdującej...

Wnioski o pomoc suszową

Wnioski o pomoc suszową

Burmistrz Dobrej przypomina, że do 15.03.2024 r. można składać do Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wnioski o udzielenie pomocy finansowej producentowi rolnemu, w którego...