W związku z ogłoszeniem przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej kolejnej edycji programu pn.: „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” w ramach którego Gmina Dobra planuje aplikować o środki finansowe, konieczne jest przeprowadzenie inwentaryzacji odpadów rolniczych z terenu gminy Dobra przeznaczonych do utylizacji.
W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety oraz złożenie jej w Urzędzie Miejskim w Dobrej do 28 czerwca 2021 r.
Ze względu na ograniczone środki finansowe jakie Gmina Dobra może pozyskać z NFOŚiGW o udziale rolników w programie zbiórki odpadów będzie decydowała kolejność zgłoszeń.
Zbiórka odpadów rolniczych jest finansowana w 100% z środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Gminy Dobra, prosimy zatem, aby ankiety wypełniać rzetelnie. Planowany termin zbiórki to jesień 2021 roku.
O formie i dokładnym terminie zbiórki będziemy informować po zakwalifikowaniu się Gminy do ww. programu.