Dobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w DobrejDobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrej
pl. Wojska Polskiego 10
tel.: 63 279 90 11
e-mail: um@dobra24.pl

Konsultacje społeczne projektu Strategii Rozwoju Gminy Dobra na lata 2025-2030

OGŁOSZENIE BURMISTRZA DOBREJ

W SPRAWIE KONSULTACJI SPOŁECZNYCH

 DOTYCZĄCYCH PROJEKTU STRATEGII ROZWOJU GMINY DOBRA

NA LATA 2025-2030

Zgodnie z art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2024 r. poz. 324, ze zm.) oraz uchwałą IX/51/2024 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 25 października 2024 r. w sprawie określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu Strategii Rozwoju Gminy Dobra na lata 2025-2030,

 

Burmistrz Dobrej informuje o rozpoczęciu konsultacji społecznych

projektu Strategii Rozwoju Gminy Dobra na lata 2025-2030

 

Konsultacje dokumentu prowadzone będą w terminie: od 06.12.2024 r. do 10.01.2024 r.

Uwagi można składać w postaci:

  • papierowej przesłanej na adres Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra (na załączonym formularzu),
  • lub złożonej osobiście w Urzędzie Miejskim w Dobrej, Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra (na załączonym formularzu),
  • elektronicznej przesłanej za pomocą formularza dostępnego pod linkiem:  https://forms.gle/hQySTyHSsC9xBjy88

Pozostałymi formami konsultacji społecznych będą:

  • warsztat strategiczny on-line z mieszkańcami, przedsiębiorcami, organizacjami pozarządowymi i pozostałymi zainteresowanymi osobami, prowadzony w aplikacji Google Meet w dniu 9 grudnia 2024 r., w godzinach od 12:00 do 13:00 (link do spotkania - meet.google.com/sae-muqs-irq)

Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie 33 300 30 43 lub mailowo pisząc na adres konsultacje@kreatus.eu.

Konsultacje są prowadzone z mieszkańcami Gminy Dobra, z lokalnymi partnerami społecznymi i gospodarczymi, z sąsiednimi gminami, oraz z właściwym Dyrektorem Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej.

Celem konsultacji jest poznanie opinii, zebranie uwag i propozycji zmian w zakresie projektu strategii.

Projekt Strategii, formularz składania uwag i szczegółowe informacje znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Gminy Dobra, jako załączniki do niniejszej informacji.

Po zakończeniu konsultacji sporządzone zostanie sprawozdanie z ich przebiegu i wyników, zawierające w szczególności ustosunkowanie się do zgłoszonych uwag. Sprawozdanie zostanie zamieszczone na stronie internetowej i BIP Urzędu Miejskiego w Dobrej.

 

Załącznik:

Projekt Strategii Rozwoju Gminy Dobra na lata 2025-2030 z dnia 05.12.2024 r.

 

Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler

Pliki do pobrania

  • Projekt Strategi Rozwoju Gminy Dobra na lata 2025-2030 - 4.63MB Pobierz Czytaj
  • Zarządzenie Burmistrza Dobrej w sprawie przeprowadzenia... - 259.35kB Pobierz Czytaj
  • Formularz zgłaszania uwag. - 291kB Pobierz Czytaj
  • Formularz zgłaszania uwag. - 17.31kB Pobierz
  • Ogłoszeniu Burmistrza Dobrej - 129.13kB Pobierz Czytaj

Powyższa informacja pochodzi ze strony www.dobra24.pl
© Dobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrej