Dobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w DobrejDobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrej
pl. Wojska Polskiego 10
tel.: 63 279 90 11
e-mail: um@dobra24.pl

Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji

OGŁOSZENIE

Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji

Burmistrz Dobrej zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu Uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.

Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag do wyżej wymienionego projektu uchwały. Konsultacje przeprowadzone będą od 4 października 2024 do 8 listopada 2024 r. w postaci:

1. Zbierania uwag w postaci wypełnionego papierowego lub elektronicznego formularza uwag.

Formularz dostępny będzie:

-   na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.dobra24.pl/

-   na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.dobra24.pl/

-   na żądanie osób zainteresowanych w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej,
Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra.

Wypełnione formularze należy dostarczyć:

-   drogą elektroniczną na adres e-mailowy: um@dobra24.pl;

-   drogą korespondencyjną na adres Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra;

-   bezpośrednio do Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, Sekretariat, w godzinach pracy Urzędu.

2. Wypełnienia ankiety on-line dostępnej pod adresem: https://forms.gle/13XnhP4Xr9EFvQz79

3. Spotkania online z interesariuszami rewitalizacji, na którym zostaną omówione główne założenia projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji. Spotkanie odbędzie się w dniu 15 października 2024 r. o godz. 17:00 pod linkiem: meet.google.com/rop-rqvu-bhf.

4. Debaty online z interesariuszami rewitalizacji, na którym zostaną omówione główne założenia projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji. Spotkanie odbędzie się w dniu 23 października 2024 r. o godz. 17:00 pod linkiem: meet.google.com/zzu-bxoc-xcd.

Uwagi do projektu uchwały można składać do 8 listopada 2024 r. W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Miejskiego w Dobrej.

Poniższe materiały informacyjne zostaną zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.dobra24.pl/ i na stronie www.dobra24.pl/oraz dostępne na żądanie osób zainteresowanych w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra.

  • projekt Uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji wraz z załącznikami,
  • formularz zgłaszania uwag.

Pliki do pobrania

  • Ogłoszenie Burmistrza Dobrej o rozpoczeciu konsultacji... - 494.26kB Pobierz Czytaj
  • Zarządzenie Burmistrza Dobrej w sprawie przeprowadzenia... - 2.37MB Pobierz Czytaj
  • Formularz zgłaszania uwag. - 21.08kB Pobierz

Powyższa informacja pochodzi ze strony www.dobra24.pl
© Dobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrej