OGŁOSZENIE
Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji
Burmistrz Dobrej zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu Uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag do wyżej wymienionego projektu uchwały. Konsultacje przeprowadzone będą od 4 października 2024 do 8 listopada 2024 r. w postaci:
1. Zbierania uwag w postaci wypełnionego papierowego lub elektronicznego formularza uwag.
Formularz dostępny będzie:
- na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.dobra24.pl/
- na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.dobra24.pl/
- na żądanie osób zainteresowanych w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej,
Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra.
Wypełnione formularze należy dostarczyć:
- drogą elektroniczną na adres e-mailowy: um@dobra24.pl;
- drogą korespondencyjną na adres Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra;
- bezpośrednio do Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, Sekretariat, w godzinach pracy Urzędu.
2. Wypełnienia ankiety on-line dostępnej pod adresem: https://forms.gle/13XnhP4Xr9EFvQz79
3. Spotkania online z interesariuszami rewitalizacji, na którym zostaną omówione główne założenia projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji. Spotkanie odbędzie się w dniu 15 października 2024 r. o godz. 17:00 pod linkiem: meet.google.com/rop-rqvu-bhf.
4. Debaty online z interesariuszami rewitalizacji, na którym zostaną omówione główne założenia projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji. Spotkanie odbędzie się w dniu 23 października 2024 r. o godz. 17:00 pod linkiem: meet.google.com/zzu-bxoc-xcd.
Uwagi do projektu uchwały można składać do 8 listopada 2024 r. W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Miejskiego w Dobrej.
Poniższe materiały informacyjne zostaną zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.dobra24.pl/ i na stronie www.dobra24.pl/oraz dostępne na żądanie osób zainteresowanych w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra.
- projekt Uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji wraz z załącznikami,
- formularz zgłaszania uwag.