Dobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w DobrejDobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrej
pl. Wojska Polskiego 10
tel.: 63 279 90 11
e-mail: um@dobra24.pl

Konsultacje społeczne - zmiana programu współpracy z organizacjami pozarządowymi

Ogłoszenie Burmistrza Dobrej
w sprawie konsultacji społecznych
– zmiana programu współpracy z organizacjami pozarządowymi

Burmistrz Dobrej informuje, że w dniach od 18.01.2024 r. do 24.01.2024 r, przeprowadzone zostaną konsultacje projektu uchwały w sprawie zmiany "Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024".
Zmieniana uchwała nr LXV/435/2023 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 9 listopada 2023 r. w sprawie Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024, której dotyczy konsultowany projekt uchwały, dostępna jest pod adresem: https://bip.dobra24.pl/10078/Program_wspolpracy/.

Zmiana dotyczy zwiększenia  wysokość środków przeznaczonych na realizację Programu z kwoty 66 000,00 zł na kwotę 76 000,00 zł (różnica 10 000,00 zł).

Konsultacje zostaną przeprowadzone w dniach od 18 do 24 stycznia 2024 r. i przeprowadzone będą poprzez zamieszczenie ogłoszenia wraz z projektem uchwały w Biuletynie Informacji Publicznej https://bip.dobra24.pl , na stronie internetowej www.dobra24.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej. W wersji papierowej udostępniony jest do wglądu w Referacie Promocji, Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Dobrej (pok. nr 17 i 22, I piętro).

Uwagi można składać osobiście w Referacie Promocji Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Dobrej (pok. nr 17 i 22 I piętro), za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: um@dobra24.pl, albo za pośrednictwem poczty na adres: Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, w terminie od dnia 18.01.2024 r. do dnia 24.01.2024 r.

Pliki do pobrania

  • Zarządzenie nr RO.0050.4.2024 Burmistrza Dobrej z dnia 18.01.2024 - 315.43kB Pobierz Czytaj
  • Załącznik nr 1 - projekt Uchwały - 301.38kB Pobierz Czytaj
  • Załącznik nr 2 - ogłoszenie - 713.86kB Pobierz Czytaj
  • Wyniki konsultacji - Ogłoszenie Burmistrza Dobrej - 269.45kB Pobierz Czytaj
  • Wyniki konsultacji - protokół z przebiegu konsultacji. - 690.23kB Pobierz Czytaj

Powyższa informacja pochodzi ze strony www.dobra24.pl
© Dobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrej