Dobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w DobrejDobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrej
pl. Wojska Polskiego 10
tel.: 63 279 90 11
e-mail: um@dobra24.pl

Ogłoszenie o złożeniu oferty w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

Ogłoszenie

o złożeniu oferty w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

 

Dnia 18.05.2022 r. Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia NMP w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 19, 62-730 Dobra, złożyła do Burmistrza Dobrej  ofertę w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 ze zmianami) na realizację zadania publicznego pt.: „Żyj w zgodzie z ciałem i duchem – poznaj siebie!”.

Każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty (t.j. do 26.05.2022 r.) może zgłosić uwagi dotyczące oferty, przekazując je do Referatu Promocji, Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra lub pocztą elektroniczną na adresy: promocja@dobra24.pl. lub zdrowie@dobra24.pl.

Treść oferty oraz formularz uwag do oferty dostępne są jako załączniki do niniejszego ogłoszenia.

Pliki do pobrania


Powyższa informacja pochodzi ze strony www.dobra24.pl
© Dobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrej