Dobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w DobrejDobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrej
pl. Wojska Polskiego 10
tel.: 63 279 90 11
e-mail: um@dobra24.pl

UWAGA ROLNICY! Zwrot podatku akcyzowego.

Informujemy, iż w terminie od 1 lutego do 28 lutego 2022 roku w Urzędzie Miejskim w Dobrej można składać wnioski o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.

Aby zminimalizować pobyt w Urzędzie (w związku z trwającą pandemią COVID-19) zachęcamy do wypełnienia wniosku oraz oświadczenia w domu. Wszystkie niezbędne dokumenty można pobrać z naszej strony internetowej.

W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 63 279 99 36, w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Dobrej (pn. 7.30-16.30, wt.-czw. 7.30-15.30, pt. 7.30-14.30)

W przypadku zmiany sposobu przyjmowania wniosków będziemy Państwa informowali na bieżąco.
Wnioski o zwrot podatku wraz z niezbędnymi załącznikami można pobrać w Urzędzie Miejskim w Dobrej - Biuro Obsługi Klienta.
Wszelkie informacje dotyczące zwrotu podatku akcyzowego uzyskają Państwo na stronie internetowej lub pod numerem telefonu podanym powyżej.

Informujemy również, że w związku ze wzrostem zakażeń i związanymi z tym
zaostrzeniami epidemiologicznymi Biuro Powiatowe ARiMR w Turku zostało zobowiązane do działań
zmierzających do ograniczenia kontaktu bezpośredniego z beneficjentami.

Wniosek o wydanie informacji o średniej rocznej liczbie DJP bydła w
gospodarstwie na potrzeby wniosku o zwrot podatku akcyzowego zawartego w
cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej –
składany przez producenta  oraz

Wniosek o wydanie informacji o średniej rocznej liczbie DJP bydła w
gospodarstwie na potrzeby wniosku o zwrot podatku akcyzowego zawartego w
cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej –
składany przez pełnomocnika producenta

należy przesyłać drogą elektroniczną (e-Puap, e-mail) na
adres naszego biura w Turku:

skrytka:      /BP293/SkrytkaESP

e-mail:  bp293_kancelaria@arimr.gov.pl

Pracownik biura powiatowego ARiMR w Turku będzie kontaktował się z Wnioskodawcą na
podany we wniosku nr telefonu. Po podpisaniu zaświadczenia przez
Kierownika BP zostanie ono odesłane na adres mailowy.

Link do pobrania druków:

https://www.gov.pl/web/arimr/dokumenty-dotyczace-identyfikacji-i-rejestracji-zwierzat

Pliki do pobrania

  • Procedura-2022 - 249kB Pobierz Czytaj
  • Oświadczenie_Beneficjenta - 18.92kB Pobierz
  • Wzór wniosku_akcyza - 1.12MB Pobierz Czytaj
  • Wzór wniosku DJP do ARiMR dla pełnomocnika - 22.1kB Pobierz
  • Wzór wniosku DJP do ARiMR dla rolnika - 18.75kB Pobierz

Powyższa informacja pochodzi ze strony www.dobra24.pl
© Dobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrej