Dobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w DobrejDobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrej
pl. Wojska Polskiego 10
tel.: 63 279 90 11
e-mail: um@dobra24.pl

Ogłoszenie o wynikach konsultacji oraz protokół z przebiegu

OGŁOSZENIE BURMISTRZA DOBREJ

z dnia 02.09.2021 roku.

Burmistrz Dobrej ogłasza wyniki z przeprowadzenia konsultacji projektu „Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2022”.

 W procesie konsultacji projektu „Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2022”, nie zgłoszono żadnych uwag oraz propozycji. Protokół z przeprowadzonych konsultacji, stanowi załącznik do ogłoszenia wyników konsultacji.

    Z poważaniem

   Burmistrz Dobrej
 /-/ Tadeusz Gebler

Pliki do pobrania

  • Ogłoszenie o wynikach konsultacji oraz protokół z przebiegu - 327.06kB Pobierz Czytaj

Powyższa informacja pochodzi ze strony www.dobra24.pl
© Dobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrej