Dobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w DobrejDobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrej
pl. Wojska Polskiego 10
tel.: 63 279 90 11
e-mail: um@dobra24.pl

Wyniki z przeprowadzonych konsultacji społecznych

OGŁOSZENIE BURMISTRZA DOBREJ

z dnia 26.03.2025 roku.

Burmistrz Dobrej ogłasza wyniki z przeprowadzenia konsultacji społecznych
z mieszkańcami Gminy Dobra mających na celu zebranie pomysłów, uwag i propozycji na potrzeby opracowania projektu w ramach naboru dotyczącego Działania 10.07 Infrastruktura na rzecz aktywnego społeczeństwa, edukacyjna oraz rewitalizacja wspierające transformację gospodarki, Priorytet 10 Sprawiedliwa transformacja Wielkopolski Wschodniej w ramach Funduszy Europejskich dla Wielkopolski 2021-2027.

 W procesie konsultacji z mieszkańcami Gminy Dobra mających na celu zebranie pomysłów, uwag i propozycji na potrzeby opracowania projektu w ramach naboru dotyczącego Działania 10.07 Infrastruktura na rzecz aktywnego społeczeństwa, edukacyjna oraz rewitalizacja wspierające transformację gospodarki, Priorytet 10 Sprawiedliwa transformacja Wielkopolski Wschodniej w ramach Funduszy Europejskich dla Wielkopolski 2021-2027, złożono 17 formularzy konsultacyjnych.

Protokół z przeprowadzonych konsultacji społecznych, wyniki partycypacji i uwagi zgłoszone poprzez formularze konsultacyjne zostają upublicznione i stanowią załączniki do ogłoszenia wyników konsultacji.

 

Z poważaniem

Burmistrz Dobrej

/-/ Tadeusz Gebler

 

Ogłoszenie Burmistrza Dobrej w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy Dobra zostało zamieszczone tutaj: https://www.dobra24.pl/pl/16/informacje/2/1037/

 

 

       

                                            

Pliki do pobrania


Powyższa informacja pochodzi ze strony www.dobra24.pl
© Dobra24- serwis informacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrej