Komunikaty i ogłoszenia

INFORMACJA O WYNIKU PRZETARGU

Na podstawie § 12 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2213), podaję do publicznej wiadomości

informację o wyniku przetargu ustnego nieograniczonego, który odbył się w dniu 10 maja 2022 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, plac Wojska Polskiego 10,
62-730 Dobra, sala posiedzeń nr 13.

Informacja o wyniku przetargu

W dniu 10 maja 2022 r. o godz. 10:00 w Urzędzie Miejskim w Dobrej przy placu Wojska Polskiego 10 odbył się przetarg ustny nieograniczony dotyczący zbycia nieruchomości gruntowej zabudowanej, położonej w obrębie Rzymsko, gm. Dobra oznaczonej numerem ewidencyjnym 6/6 o pow. 0,4797 ha, powstałej na skutek podziału działki oznaczonej numerem ewid. 6/4, obręb Rzymsko, dla której w Sądzie Rejonowym w Turku – Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzona jest księga wieczysta nr KN1T/00031783/7.

Cena wywoławcza nieruchomości wynosiła 150.437,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy czterysta trzydzieści siedem złotych 00/100) ustalona zgodnie
z art. 67 ust. 2 pkt.1 u. o g. n. Do ceny wywoławczej miał być doliczony podatek VAT.

Warunkiem przystąpienia do przetargu było wpłacenie do dnia 10.05.2022 r. wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) na konto Urzędu Miejskiego w Dobrej. Do dnia 5.05.2022 r. na konto urzędu nie wpłacono wadium.

Przetarg zakończył się wynikiem negatywnym ze względu na brak zainteresowania nabyciem nieruchomości.

 

Burmistrz Dobrej

/-/ Tadeusz Gebler

Komunikat Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Komunikat Agencji Restrukturyzacji i...

Szanowni Posiadacze Zwierząt! Tureckie Biuro Powiatowe ARiMR  zgodnie z art. 64 ust 2 ustawy z dnia 4 listopada 2022 r. o systemie identyfikacji i rejestracji zwierząt  uprzejmie...

Informacja o wywieszeniu wykazu nieruchomości

Informacja o wywieszeniu wykazu...

Działając na podstawie art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami Burmistrz Dobrej informuje, iż na okres 21 dni tj. w terminie od 21.11.2023 r. do...

Komunikat do właścicieli i zarządców budynków w...

Komunikat do właścicieli i...

Szanowni Państwo, poniżej do pobrania Komunikaty do właścicieli i zarządców budynków w związku z rozpoczęciem sezonu ogrzewczego 2023/2024. Nowość – od 18...

Termin składania wniosków suszowych przedłużony

Termin składania wniosków suszowych...

Rząd wydłużył termin składania wniosków o oszacowanie szkód, które powstały w wyniku tegorocznej suszy. Rolnicy będą mieli taką możliwość do 17 listopada 2023 r....

Program „Poradnia” prowadzony przez Okręgową Izbę...

Program „Poradnia” prowadzony...

Pan r. pr. Henryk Kuligowski, Dziekan Okręgowej Izby Radców Prawnych w Poznaniu uprzejmie informuje, że Okręgowa Izba Radców Prawnych w Poznaniu prowadzi na swoim kanale youtube...