Rozpoczęło sie postępowanie rekrutacyjne prowadzone w celu wyłonienia grupy dzieci, która rozpocznie udział w Projekcie "Stawiamy na dobry start!" z dniem 1 września 2021 r.
Postępowanie rekrutacyjne obejmuje następujące terminy:
- Składanie w Żłobku Samorządowym w Dobrej Kart zgłoszenia do Żłobka wraz z wszystkimi załącznikami (wymagane niniejszym regulaminem oświadczenia i zaświadczenia) można dostarczyć w terminie do 30.06.2021 r.
- Ogłoszenie wyników rekrutacji przewiduje się w terminie 16.07.2021 r.
- Rodzice/opiekunowie prawni zainteresowani uczęszczaniem dziecka do Żłobka po 1 września 2021 r. mogą składać dokumenty rekrutacyjne w każdym czasie w celu wpisania ich na listy rezerwowe.
Dokumenty rekrutacyjne, (dostepne jako załączniki pod niniejszym ogłoszeniem) można złożyć osobiście w Żłobku Samorządowym w Dobrej w godzinach pracy Żłobka lub przesłać pocztą tradycyjną na adres:
Żłobek Samorządowy w Dobrej
Długa Wieś 28C
62-730 Dobra
Dodatkowe informacje dostepne są w REGULAMINIE REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE „Stawiamy na dobry start !”, który jest dołaczony do niniejszego ogłoszenia.