Komunikaty i ogłoszenia

Rekrutacja do Żłobka Samorządowego w Dobrej

Rozpoczęło sie postępowanie rekrutacyjne prowadzone w celu wyłonienia grupy dzieci, która rozpocznie udział w Projekcie "Stawiamy na dobry start!" z dniem 1 września 2021 r.

Postępowanie rekrutacyjne obejmuje następujące terminy:

  1. Składanie w Żłobku Samorządowym w Dobrej Kart zgłoszenia do Żłobka wraz z wszystkimi załącznikami  (wymagane niniejszym regulaminem oświadczenia i zaświadczenia) można dostarczyć w terminie do 30.06.2021 r.
  2. Ogłoszenie wyników rekrutacji przewiduje się w terminie 16.07.2021 r.
  3. Rodzice/opiekunowie prawni zainteresowani uczęszczaniem dziecka do Żłobka po 1 września 2021 r. mogą składać dokumenty rekrutacyjne w każdym czasie w celu wpisania ich na listy rezerwowe.

    Dokumenty rekrutacyjne, (dostepne jako załączniki pod niniejszym ogłoszeniem) można złożyć osobiście w Żłobku Samorządowym w Dobrej w godzinach pracy Żłobka lub przesłać pocztą tradycyjną na adres:

Żłobek Samorządowy w Dobrej

Długa Wieś 28C

62-730 Dobra

Dodatkowe informacje dostepne są w REGULAMINIE REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE „Stawiamy na dobry start !”, który jest dołaczony do niniejszego ogłoszenia.

 

 

Pliki do pobrania

  • Regulamin rekrutacji i zasady uczestnictwa w programie. - 91.01kB Pobierz
  • Załącznik do karty zgłoszenia - Oświadczenia - 74.58kB Pobierz
  • Załącznik nr 2 do regulaminu - Rezygnacja z udziału w projekcie. - 66.27kB Pobierz
  • Załącznik nr 1 do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie. - 69.69kB Pobierz
  • Zarządzenie o regulaminie rekrutacji. - 76.69kB Pobierz
Ogłoszenie w sprawie upublicznienia oferty na...

Ogłoszenie w sprawie upublicznienia...

Ogłoszenie Burmistrza Dobrej z dnia 19.04.2024 r. w sprawie upublicznienia oferty na realizację zadania publicznego. W związku ze złożoną do Urzędu Miejskiego w Dobrej dnia 12.04.2024...

Informacja o wywieszeniu wykazu nieruchomości

Informacja o wywieszeniu wykazu...

Działając na podstawie art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami Burmistrz Dobrej informuje, iż na okres 21 dni tj. w terminie od 09.04.2024 r. do dnia...

Informacja o wywieszeniu listy osób

Informacja o wywieszeniu listy osób

Burmistrz Dobrej informuje o wywieszeniu listy osób zakwalifikowanych do zawarcia umowy najmu lokalu na czas nieokreślony. Lista znajduje się na tablicy ogłoszeń znajdującej się w...

Koła gospodyń wiejskich mogą się ubiegać o wsparcie...

Koła gospodyń wiejskich mogą się...

Od 25 marca 2024 r. koła gospodyń wiejskich wpisane do Krajowego Rejestru Kół Gospodyń Wiejskich mogą składać w biurach powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa...

Od kwietnia zmiany w programie „Czyste Powietrze”

Od kwietnia zmiany w programie...

Wprowadzenie obowiązku wyboru pomp ciepła oraz kotłów zgazowujących drewno i kotłów na pellet tylko z tych wpisanych na listę zielonych urządzeń...

Informacja o wywieszeniu projektu listy osób

Informacja o wywieszeniu projektu...

Burmistrz Dobrej informuje o wywieszeniu projektu listy osób zakwalifikowanych do zawarcia umowy najmu lokalu na czas nieokreślony. Lista znajduje się na tablicy ogłoszeń znajdującej...

Wnioski o pomoc suszową

Wnioski o pomoc suszową

Burmistrz Dobrej przypomina, że do 15.03.2024 r. można składać do Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wnioski o udzielenie pomocy finansowej producentowi rolnemu, w którego...