Nabór adresowany jest do jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych, zwanych dalej „Wnioskodawcami”.
Przedsięwzięcia związane z zakupem sprzętu i wyposażenia dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych zgodne z Listą Przedsięwzięć Priorytetowych punkty IV.1 Przeciwdziałanie zagrożeniom środowiska i likwidacji ich skutków, w tym doposażenie jednostek powołanych do zapobiegania i likwidacji skutków katastrof naturalnych lub ekstremalnych zjawisk atmosferycznych i poważnych awarii.
Wnioski należy składać w terminie od 16.04.2025 r. do 06.05.2025 r.
O zachowaniu terminu złożenia Wniosku decyduje data wpływu w wersji elektronicznej na skrzynkę podawczą Funduszu znajdującą się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub ADE Funduszu.
Adres skrytki ePUAP: /wfosgwpoz/skrytka lub /wfosgwpoz/SkrytkaESP
Przesłanie Wniosku wyłącznie w Generatorze Wniosków nie jest złożeniem wniosku w Naborze.
1) zakup sprzętu, wyposażenia oraz środków ochrony indywidualnej służących do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zagrożeń oraz innego sprzętu niezbędnego do prowadzenia akcji ratowniczo gaśniczych,
2) karosację pojazdów służących do prowadzenia akcji ratowniczo – gaśniczych (odnowienie, wyposażenie i zabudowa).
Formy i warunki udzielania dofinansowania:
- Forma dofinansowania: dotacja (refundacja poniesionych kosztów),
- intensywność dofinansowania: do 100 % kosztów kwalifikowanych przedsięwzięcia, lecz nie więcej niż 20 000,00 zł dla jednej jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej.
1) Zakupiony sprzęt, wyposażenie oraz środki ochrony indywidualnej służące do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zagrożeń muszą być fabrycznie nowe i nie mogą być przekazywane na rzecz osób trzecich,
2) W przypadku, gdy dofinansowanie stanowi pomoc publiczną, jest ono udzielane zgodnie z regulacjami dotyczącymi pomocy publicznej.
Formularz wniosku należy wypełnić zgodnie z zapisami „Instrukcji przygotowania wniosku wraz z załącznikami”.
Wnioski należy składać na skrzynkę podawczą Funduszu znajdującą się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub ADE Funduszu oraz wersji elektronicznej w generatorze wniosków: https://wnioski.wfosgw.poznan.pl
Adres skrytki ePUAP: /wfosgwpoz/skrytka lub /wfosgwpoz/SkrytkaESP
Przesłanie Wniosku wyłącznie w Generatorze Wniosków nie jest złożeniem wniosku w Naborze.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w Regulaminie naboru oraz w pozostałych dokumentach opublikowanych poniżej.
Osoby do kontaktu w sprawie wniosku i umowy:
- Julia Świokła – Chmielewska, tel. 61 845 62 79, jswiokla@wfosgw.poznan.pl
- Dorota Borowska, tel. 61 845 62 35, dborowska@wfosgw.poznan.pl
- Agnieszka Kromrych, tel. 61 845 62 88, akromrych@wfosgw.poznan.pl
- Magdalena Wagner, tel. 61 845 62 14, mwagner@wfosgw.poznan.pl
- Katarzyna Berska, tel. 61 845 62 65, kberska@wfosgw.poznan.pl
- Natalia Żmijewska, tel. 61 449 92 67, nzmijewska@wfosgw.poznan.pl
- Marta Słoboda, tel. 61 449 92 49, msloboda@wfosgw.poznan.pl
Kontakt w sprawie rozliczenia umowy:
61 4499 254
61 4499 255
Regulamin naboru | 0.50 MB | Pobierz | |
Instrukcja przygotowania wniosku wraz z załącznikami | 0.99 MB | Pobierz | |
Informacja Beneficjenta końcowego Wnioskodawcy | 1.56 MB | Pobierz | |
Instrukcja wypełniania załącznika PP-3 | 0.30 MB | Pobierz | |
Oświadczenie o niewystąpieniu krzyżowego finansowania Podmiotu | doc | 0.02 MB | Pobierz |
Załącznik PP-3 Pomoc publiczna | docx | 0.05 MB | Pobierz |
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis | xlsx | 0.06 MB | Pobierz |
Wytyczne stosowania k.c. | 0.32 MB | Pobierz |