Z życia gminy

Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji

Konsultacje społeczne projektu uchwały w...

OGŁOSZENIE

Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji

Burmistrz Dobrej zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu Uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.

Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag do wyżej wymienionego projektu uchwały. Konsultacje przeprowadzone będą od 4 października 2024 do 8 listopada 2024 r. w postaci:

1. Zbierania uwag w postaci wypełnionego papierowego lub elektronicznego formularza uwag.

Formularz dostępny będzie:

-   na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.dobra24.pl/

-   na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.dobra24.pl/

-   na żądanie osób zainteresowanych w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej,
Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra.

Wypełnione formularze należy dostarczyć:

-   drogą elektroniczną na adres e-mailowy: um@dobra24.pl;

-   drogą korespondencyjną na adres Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra;

-   bezpośrednio do Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, Sekretariat, w godzinach pracy Urzędu.

2. Wypełnienia ankiety on-line dostępnej pod adresem: https://forms.gle/13XnhP4Xr9EFvQz79

3. Spotkania online z interesariuszami rewitalizacji, na którym zostaną omówione główne założenia projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji. Spotkanie odbędzie się w dniu 15 października 2024 r. o godz. 17:00 pod linkiem: meet.google.com/rop-rqvu-bhf.

4. Debaty online z interesariuszami rewitalizacji, na którym zostaną omówione główne założenia projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji. Spotkanie odbędzie się w dniu 23 października 2024 r. o godz. 17:00 pod linkiem: meet.google.com/zzu-bxoc-xcd.

Uwagi do projektu uchwały można składać do 8 listopada 2024 r. W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Miejskiego w Dobrej.

Poniższe materiały informacyjne zostaną zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.dobra24.pl/ i na stronie www.dobra24.pl/oraz dostępne na żądanie osób zainteresowanych w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra.

  • projekt Uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji wraz z załącznikami,
  • formularz zgłaszania uwag.

Pliki do pobrania

  • Ogłoszenie Burmistrza Dobrej o rozpoczeciu konsultacji... - 494.26kB Pobierz Czytaj
  • Zarządzenie Burmistrza Dobrej w sprawie przeprowadzenia... - 2.37MB Pobierz Czytaj
  • Formularz zgłaszania uwag. - 21.08kB Pobierz
Harmonogram zajęć w ramach programu Aktywna Szkoła...

Harmonogram zajęć w ramach programu...

Burmistrz Dobrej zaprasza wszystkich chętnych – dzieci, młodzież i dorosłych – do udziału w bezpłatnych, aktywizujących zajęciach sportowych w ramach programu ,,Aktywna...

Konsultacje społeczne projektu Gminnego Programu...

Konsultacje społeczne projektu...

Ogłoszenie o konsultacjach społecznych projektu Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Dobra do roku 2030 Burmistrz Dobrej zawiadamia o konsultacjach społecznych projektu „Gminnego...

Ogłoszenie Burmistrza Dobrej o wynikach konsultacji...

Ogłoszenie Burmistrza Dobrej o...

OGŁOSZENIE BURMISTRZA DOBREJ z dnia 23.09.2024 roku. Burmistrz Dobrej ogłasza wyniki z przeprowadzenia konsultacji projektu „Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami...

Zaproszenie na wyjątkowe wydarzenie!

Zaproszenie na wyjątkowe wydarzenie!

Serdecznie zapraszamy do udziału w wyjątkowym wydarzeniu z cyklu „Biznes po Wielkopolsku", które odbędzie się 11 października 2024 r. w Turku. To spotkanie to...

odwołanie XIII Powiatowych Zawodów...

odwołanie XIII Powiatowych Zawodów...

Zarząd Oddziału Powiatowego  ZOSP RP i Komenda Powiatowa PSP w porozumieniu z Zarządem Oddziału Miejsko-Gminnego w Dobrej informuje, że w związku z sytuacją panującą na południu...

Szkolenie Akademii Sportu Powszechnego w Dobrej

Szkolenie Akademii Sportu...

12 września o godzinie 17:00 na hali sportowej w Dobrej odbyło się szkolenie Akademii Sportu Powszechnego. Akademia Sportu Powszechnego to inicjatywa w ramach programu Aktywna Szkoła w...

VI Ogólnopolski Konkurs dla Młodzieży „Moja Wizja...

VI Ogólnopolski Konkurs dla...

Zachęcamy do wzięcia udziału w VI Ogólnopolskim Konkurs dla Młodzieży "Moja Wizja Zero - Recepta na zdrowie w gospodarstwie rolnym". Konkurs jest realizowany w ramach...

Konsultacje Programu współpracy Gminy Dobra z...

Konsultacje Programu współpracy...

Ogłoszenie Burmistrza Dobrej w sprawie konsultacji społecznych Konsultacje programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi na rok 2025   Burmistrz...