Z życia gminy

Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji

Konsultacje społeczne projektu uchwały w...

OGŁOSZENIE

Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji

Burmistrz Dobrej zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu Uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.

Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag do wyżej wymienionego projektu uchwały. Konsultacje przeprowadzone będą od 4 października 2024 do 8 listopada 2024 r. w postaci:

1. Zbierania uwag w postaci wypełnionego papierowego lub elektronicznego formularza uwag.

Formularz dostępny będzie:

-   na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.dobra24.pl/

-   na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.dobra24.pl/

-   na żądanie osób zainteresowanych w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej,
Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra.

Wypełnione formularze należy dostarczyć:

-   drogą elektroniczną na adres e-mailowy: um@dobra24.pl;

-   drogą korespondencyjną na adres Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra;

-   bezpośrednio do Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, Sekretariat, w godzinach pracy Urzędu.

2. Wypełnienia ankiety on-line dostępnej pod adresem: https://forms.gle/13XnhP4Xr9EFvQz79

3. Spotkania online z interesariuszami rewitalizacji, na którym zostaną omówione główne założenia projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji. Spotkanie odbędzie się w dniu 15 października 2024 r. o godz. 17:00 pod linkiem: meet.google.com/rop-rqvu-bhf.

4. Debaty online z interesariuszami rewitalizacji, na którym zostaną omówione główne założenia projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji. Spotkanie odbędzie się w dniu 23 października 2024 r. o godz. 17:00 pod linkiem: meet.google.com/zzu-bxoc-xcd.

Uwagi do projektu uchwały można składać do 8 listopada 2024 r. W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Miejskiego w Dobrej.

Poniższe materiały informacyjne zostaną zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.dobra24.pl/ i na stronie www.dobra24.pl/oraz dostępne na żądanie osób zainteresowanych w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra.

  • projekt Uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji wraz z załącznikami,
  • formularz zgłaszania uwag.

Pliki do pobrania

  • Ogłoszenie Burmistrza Dobrej o rozpoczeciu konsultacji... - 494.26kB Pobierz Czytaj
  • Zarządzenie Burmistrza Dobrej w sprawie przeprowadzenia... - 2.37MB Pobierz Czytaj
  • Formularz zgłaszania uwag. - 21.08kB Pobierz
Wyniki z przeprowadzonych konsultacji społecznych

Wyniki z przeprowadzonych konsultacji...

OGŁOSZENIE BURMISTRZA DOBREJ z dnia 26.03.2025 roku. Burmistrz Dobrej ogłasza wyniki z przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Dobra mających na celu zebranie...

Aktywna integracja - konkurs dla organizacji pozarządowych

"Aktywna integracja" - konkurs dla...

Serdecznie zapraszamy na spotkanie informacyjne na temat konkursu dotyczącego wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach naboru 6.10 "Aktywna integracja"...

Zapraszamy do udziału w konferencji Wsparcie zmiany...

Zapraszamy do udziału w konferencji...

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu serdecznie zaprasza do udziału w konferencji "Wsparcie zmiany społecznej w Wielkopolsce Wschodniej", której celem jest...

Ogłoszenie Burmistrza Dobrej w sprawie przeprowadzenia...

Ogłoszenie Burmistrza Dobrej w...

  OGŁOSZENIE BURMISTRZA DOBREJ W SPRAWIE PRZEPROWADZENIA KONSULTACJI SPOŁECZNYCH Z MIESZKAŃCAMI GMINY DOBRA Zgodnie z art. 5a ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o...

Do 7.000 zł na realizację społecznych pomysłów

Do 7.000 zł na realizację...

Ruszyła jedenasta edycja Wielkopolskiej Wiary – konkursu mikrodotacji dla wielkopolskich organizacji społecznych. Najlepsze pomysły otrzymają do 7.000 złotych dofinansowania! Wkład...

Weź udział w konkursie - Stwórz własną rymowankę i...

Weź udział w konkursie - Stwórz...

Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu, informuje że na stronie internetowej www.gov.pl/krus został ogłoszony VI Ogólnopolski Konkurs dla Dzieci na...

Uzupełniający nabór uczestników do projektu...

Uzupełniający nabór uczestników...

Uzupełniający nabór uczestników do projektu „Wsparcie rozwoju odnawialnych źródeł energii w Gminie Dobra” Urząd Miejski w Dobrej informuje, że...

Skorzystaj z darmowych porad!

Skorzystaj z darmowych porad!

Uprzejmie informujemy, że w Gminnym Punkcie Konsultacyjnym działającym przy GKRPA znajdującym się przy ul. Wiatraki 15, 62-730 Dobra przyjmują specjaliści, którzy udzielają...