Z życia gminy

Ogłoszenie Burmistrza Dobrej

Ogłoszenie Burmistrza Dobrej
z dnia 28 października 2025 r. w sprawie upublicznienia oferty na realizację zadania publicznego.

W związku ze złożoną do Urzędu Miejskiego w Dobrej dnia 28.10.2025 r. ofertą na realizację zadania publicznego
pt.: „Zdrowie, Siła, Równowaga”, informuję,

że zgodnie z „Regulaminem przyznawania dotacji na podstawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1057), na realizację zadań publicznych ze środków budżetu Gminy Dobra”, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Burmistrza Dobrej Nr RO.SO.0050.54.2021 z dnia 21.06.2021 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania dotacji na podstawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 1338), na realizację zadań publicznych ze środków budżetu Gminy Dobra, zostały podjęte działania zmierzające do oceny celowości realizacji zadania publicznego oraz upublicznienia oferty.

Oferta zostaje zamieszczona na okres 7 dni:

1) na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra

2) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.dobra24.pl,

3) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.bip.dobra24.pl

Każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty może zgłosić uwagi dotyczące oferty, przekazując je osobiście do Referatu Promocji, Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra (pokój nr 22), w godzinach pracy urzędu tj. pn. 7.30-16.30, wt.-czw. 7.30-15.30, pt. 7.30-14.30, lub za pośrednictwem poczty email wysyłając na adres: zdrowie@dobra24.pl.

Oferta pt.: „Zdrowie, Siła, Równowaga” na realizację zadania publicznego oraz wzór formularza zgłoszenia uwag do oferty stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia.

Z poważaniem

Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler

Pliki do pobrania

  • Ogłoszenie Burmistrza Dobrej - 392.07kB Pobierz Czytaj
  • Oferta na realizacje zadania publicznego - 619.38kB Pobierz Czytaj
  • Formularz zgłaszania uwag. - 38.5kB Pobierz
INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW GMINY DOBRA w sprawie...

INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW GMINY...

INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW GMINY DOBRA w sprawie realizacji świadczenia – Bon Ciepłowniczy / Energetyczny   INFORMACJA w sprawie realizacji świadczenia – Bon...

Weź udział w badaniu - wypełnij ankietę!

Weź udział w badaniu - wypełnij...

Informacja o badaniu dorosłych mieszkańców: Szanowni Państwo, Gmina Dobra realizuje badanie społeczne na rzecz opracowania Diagnozy Problemów Społecznych na terenie Gminy...

Wybory uzupełniające Rady Sołeckiej Sołectwa Długa...

Wybory uzupełniające Rady...

Szanowni Państwo,   Zgodnie z postanowieniami statutu Sołectwa Długa Wieś, w nawiązaniu do treści zarządzenia nr RO.0050.82.2025 Burmistrza Dobrej z dnia 24...

Nowy samochód dla Środowiskowego Domu Samopomocy w...

Nowy samochód dla Środowiskowego...

W dniu 8 października 2025 roku odbyło się oficjalne, uroczyste przekazanie nowego autobusu zakupionego w ramach realizacji projektu pn.: „Zakup autobusu minimum 18 – sto...

Zapraszamy do badań!

Zapraszamy do badań!

Uprzejmie informujemy, że Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów w Poznaniu rozpoczyna realizację programu pod nazwą „Profilaktyka nowotworów dolnego odcinka...

Zaproszenie na bezpłatne szkolenie dla samorządów i...

Zaproszenie na bezpłatne szkolenie...

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu serdecznie zaprasza przedstawicieli samorządów oraz organizacji pozarządowych z Wielkopolski Wschodniej (powiaty: m. Konin, koniński,...