Zgodnie z § 10 ust. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest, obowiązkiem właścicieli i zarządców przy użytkowaniu obiektów, urządzeń instalacji i innych miejsc zawierających azbest jest dokonywanie corocznej inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest poprzez sporządzenie spisu z natury.
Termin zakończenia usuwania azbestu na terytorium Polski określono na rok 2032.
Wykorzystujący wyroby azbestowe sporządza informację o wyrobach zawierających azbest w dwóch egzemplarzach:
- osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami przedkładają informację odpowiednio burmistrzowi ;
- pozostałe podmioty (np. przedsiębiorcy) przedkładają informację w formie pisemnej marszałkowi województwa.
Drugi egzemplarz należy przechowywać przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.
Wzór formularza do sporządzenia informacji w załączniku.
Uaktualnioną informację należy składać do 31 stycznia 2025 r. w:
- w Urzędzie Miejskiego w Dobrej Plac Wojska Polskiego 10; 62-730 Dobra
- przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Dobrej Plac Wojska Polskiego 10; 62-730 Dobra
- przesłać drogą elektroniczną: e-puap, e-doręczenie
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (63) 279-99-23 lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, Referat Infrastruktury, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska
i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Dobrej pokój numer 5.
Zgodnie z § 10 ust. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest, obowiązkiem właścicieli i zarządców przy użytkowaniu obiektów, urządzeń instalacji i innych miejsc zawierających azbest jest dokonywanie corocznej inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest poprzez sporządzenie spisu z natury.
Termin zakończenia usuwania azbestu na terytorium Polski określono na rok 2032.
Wykorzystujący wyroby azbestowe sporządza informację o wyrobach zawierających azbest w dwóch egzemplarzach:
- osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami przedkładają informację odpowiednio burmistrzowi ;
- pozostałe podmioty (np. przedsiębiorcy) przedkładają informację w formie pisemnej marszałkowi województwa.
Drugi egzemplarz należy przechowywać przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.
Wzór formularza do sporządzenia informacji w załączniku.
Uaktualnioną informację należy składać do 31 stycznia 2025 r. w:
- w Urzędzie Miejskiego w Dobrej Plac Wojska Polskiego 10; 62-730 Dobra
- przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Dobrej Plac Wojska Polskiego 10; 62-730 Dobra
- przesłać drogą elektroniczną: e-puap, e-doręczenie
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (63) 279-99-23 lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, Referat Infrastruktury, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska
i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Dobrej pokój numer 5.