Patronat Burmistrza Dobrej

Jak uzyskać Patronat Burmistrza Dobrej?

Patronat Burmistrza Dobrej jest wyrazem wyróżnienia, podkreślającego szczególny charakter wydarzenia i jego rangę społeczną, kulturową, promocyjną dla dobra wspólnoty samorządowej Gminy Dobra. Patronat przyznawany jest przedsięwzięciom o charakterze lokalnym, regionalnym, ogólnopolskim lub międzynarodowym, których realizacja przyczyni się do promocji Gminy Dobra i tworzenia jej pozytywnego wizerunku.

Aby ubiegać się o patronat Burmistrza Dobrej należy:

1. Zapoznać się z Regulaminem obejmowania przedsięwzięć patronatem Burmistrza Dobrej.

2. Wypełnić wniosek o objecie patronatem przedsięwzięcia przez Burmistrza Dobrej (wniosek dostępny do pobrania).

3. Dostarczyć kompletny wniosek do Urzędu Miejskiego w Dobrej co najmniej na 10 dni przed planowanym terminem przedsięwzięcia. Wnioski złożone po tym terminie mogą zostać nierozpatrzone.

 

Pliki do pobrania

  • Zarządzenie Burmistrza Dobrej + REGULAMIN - 1.68MB Pobierz Czytaj
  • Załącznik nr 1 - WNIOSEK - 27.21kB Pobierz
  • Załącznik nr 2 - SPRAWOZDANIE - 18.55kB Pobierz