Szanowni Mieszkańcy
Burmistrz Dobrej wychodząc naprzeciw mieszkańcom Gminy informuje, że we współpracy z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w Turku, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej zostanie utworzony punkt konsultacyjny w zakresie:
- założenia profilu PUE (który umożliwia wysłanie wniosku 300+ drogą elektroniczną),
- wyjaśnienia wątpliwości dotyczących złożenia wniosku 300+,
- pomocy w wypełnieniu i wysłaniu wniosku 300+.
Porady udzielane będą przez pracownika ZUS 15.07.2021 r. od 8.00 do 12.00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10
Na miejscu będzie można również potwierdzić profil zaufany, dzięki któremu w przyszłości będzie można składać wiele wniosków i podpisywać dokumenty.
Od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie (tzw. 300+) w ramach programu Dobry Start przyznaje i wypłaca Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Wnioski można składać od 1 lipca do 30 listopada 2021 r. wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem:
- platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS,
- portalu Emp@tia
- bankowości elektronicznej.
ZUS wypłaci świadczenie wyłącznie na konto bankowe wskazane we wniosku.
Osoby chcące wykorzystać obecność pracownika ZUS i wysłać w jego asyście wniosek drogą elektroniczną prosimy o przygotowanie:
- dowodu osobistego,
- nr rachunku bankowego na który ma być przekazane świadczenie,
- adresu e-mail,
- numeru telefonu,
- danych dzieci (w tym PESEL),
- adresów szkół do których będą uczęszczać dzieci,
- oraz orzeczenie o niepełnosprawności dziecka (jeśli takie posiada).