Szanowni Państwo!
W związku z przyznanym dofinansowaniem w konkursie Granty PPGR, Gmina Dobra do 11.03.2022 r. prowadzi ponowną weryfikację osób uprawnionych do sfinansowania zakupu sprzętu komputerowego dla dzieci z rodzin byłych pracowników PPGR.
Z programu mogą skorzystać dzieci, wnuki i prawnuki byłych pracowników PGR. Projekt zostanie w 100% sfinansowany z funduszy europejskich – w ramach programu REACT-EU.
Celem jest wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego oraz dostępu do Internetu.
Wsparcie przysługuje uczniom, którzy łącznie spełniają wszystkie warunki:
• zamieszkują w miejscowości/gminie, w której funkcjonowało zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej,
• są członkami rodzin (w linii prostej, tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie) osób pracujących w PGR-ach,
• nie otrzymały na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), komputera stacjonarnego lub przenośnego będącego laptopem zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
Oświadczenia rodziców/prawnych opiekunów lub pełnoletnich uczniów wraz z formularzem kontaktowym oraz informacją o przetwarzaniu danych osobowych należy składać w Urzędzie Miejskim w Dobrej. Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra.
Wszelkie informacje są dostępne na stronie:https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
Informacje można również uzyskać kontaktując się z pracownikami Urzędu Miejskiego w Dobrej pod numerem telefonu: (63) 279 90 11, (63) 279 99 22